Regulamin wynajmu i rezerwacji Apartamentów Waterline
Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w Apartamentach Waterline. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem obiektu zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji internetowo bądź telefonicznie.
Informacje ogólne
1. Apartamenty Waterline działając na podstawie umowy z Właścicielem lokalu mieszkalnego zwanego apartamentem, świadczy usługi w zakresie obsługi całorocznej oraz organizacji wynajmu tego apartamentu na krótkotrwałe pobyty turystyczne Klientom.
2. Apartamenty Waterline jest przed Klientami stroną w sprawach usługi wynajmu.
3. Apartamenty Waterline świadczy we własnym imieniu usługi marketingowe, reklamowe i informacyjne oraz usługi sprzątania i całorocznej opieki nad powierzonymi lokalami.
1. Zasady rezerwacji
Po zapoznaniu się z ofertą Klient uzgadnia z przedstawicielem Apartamentów Waterline telefonicznie, pocztą elektroniczną, co do terminu oraz ceny wykonania usługi. W tym momencie następuje wstępna rezerwacja apartamentu.
W ciągu następnych 24 godzin Klient otrzyma e-mailem z potwierdzenie rezerwacji. Przesłane potwierdzenie będzie zawierało zapis dotyczący numeru wybranego apartamentu, terminu rezerwacji, ilości osób oraz ceny za usługę. Od tego momentu, Klient jest zobowiązany w przeciągu 7 dni, (jeśli nie ustalono inaczej) wpłacić zadatek w wysokości podanej w formularzu na podane konto bankowe Wynajmującego. Kwota ta będzie stanowić zadatek na wykonanie usługi wynajmu. Po zaksięgowaniu kwoty zostaną Państwo poinformowani pocztą elektroniczną.
Przekroczenie wyznaczonego terminu wpłaty zadatku może spowodować anulowanie wstępnej rezerwacji, przy czym jeżeli rezerwacja została anulowana, a Klient dokonał wpłaty po terminie, zostanie on o tym poinformowany, a zadatek po potrąceniu kosztów operacyjnych w wysokości 60,00 zł. zwrócony w ciągu 7 dni na konto wpłacającego.
Potwierdzenie rezerwacji wraz z wpłatą zadatku jest dla Klienta potwierdzeniem zawarcia umowy z Apartamentami Waterline.
Pozostałą do rozliczenia należność za pobyt Klient wpłaci najdalej w dniu przyjazdu gotówką w lub kartą.
2. Zmiana rezerwacji
Chęć zmiany w dokonanej rezerwacji, Klient powinien zgłosić za pomocą smsa lub pocztą elektroniczną do Apartamentów Waterline, z tym, że o ile zmiana ma dotyczyć terminu pobytu w apartamencie, należy ją zgłosić nie później niż na 30 dni przed wyznaczoną w zamówieniu datą przyjazdu.
W przypadku, gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, pozostaje ona w mocy.
3. Anulowanie rezerwacji
W przypadku anulacji Klient ponosi koszty wpłaconego zadatku.
Możliwość przeprowadzenia anulacji bez ponoszenia przez Klienta obciążeń, istnieje jedynie w sytuacji, gdy Gość wskaże nowego Klienta na ten sam apartament i w tym samym terminie. W takim przypadku Gość otrzyma zwrot wpłaconego zadatku, z potrąceniem kosztów operacyjnych w wysokości 150,00 zł, nie wcześniej niż 7 dni po zakończeniu wynajmu osoby wskazanej.
W każdym przypadku anulacja zostanie potwierdzona przez Apartamenty Waterline.
Anulowanie rezerwacji nie jest uzależnione od pogody.
W przypadku wcześniejszego opuszczenia Apartamentu przez gości (lub późniejszego przybycia) bez względu na powód nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystany pobyt.
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją poniższego regulaminu.
4. Składowe ceny
Podana w opisie apartamentu cena jest ceną brutto i obejmuje:
pobyt w apartamencie maksymalnej ustalonej dla niego ilości osób za jedną dobę,
koszt zużytych przez Gości mediów (energia, woda, gaz, ogrzewanie), o ile nie jest to zużycie w wyraźnym stopniu nadmierne,
zmianę pościeli oraz ręczniki dla każdego z Gości,
koszt sprzątania końcowego,
koszt rezerwacji,
cena nie obejmuje opłaty klimatycznej, która jest płatna w dniu przyjazdu.
5. Przyjazd i wyjazd gości, kaucja
Pobyt rozpoczyna się o godzinie 15:00 pierwszego dnia rezerwacji, a kończy o godzinie 10: 00 dnia ostatniego, zameldowanie odbywa się do godz. 20:00.
W przypadku chęci zakwaterowania w godzinach nienormowanych (ustalonych z Apartamenty Waterline) pobierana jest jednorazowa opłata w wysokości 100 zł.
Zatrzymanie apartamentu przez Klientów po godzinie 10: 00 skutkuje naliczeniem kosztów wysokości 50 % należności za Apartament.
Klient wspólnie z przedstawicielem Apartamentów Waterline uda się do apartamentu i na miejscu dokona jego przyjęcia, m.in. poprzez sprawdzenie stanu zastanego ze spisem inwentarza.
Opuszczenie apartamentu przez Klientów powinno nastąpić ostatniego dnia pobytu, do godziny 10: 00, przekazanie kluczy przedstawicielowi Apartamentów Waterline odbywa się zawsze w apartamencie.
Istnieje możliwość ustalenia innych godzin przyjazdu i wyjazdu Gości w zależności od dostępności apartamentu.
Apartamenty Waterline pobierze od Gościa kaucję. Wysokość kaucji uzależniona jest od terminu przyjazdu. Goście zostaną poinformowani o jej wysokości telefonicznie bądź e-mailem. Kaucja zostaje pobrana pierwszego dnia i zwrócona Gościowi ostatniego dnia pobytu, po przyjęciu apartamentu bez uwag.
Wynajęte apartamenty nie mogą być przekazywane ani udostępnione osobom trzecim.
6. Zasady obowiązujące w czasie pobytu gości
Klient zobowiązany jest dokonać meldunku wypełniając Kartę meldunkową w celu potwierdzenia tożsamości. Klient ma obowiązek okazać dokument z fotografią.
Przy każdym opisie apartamentu znajdują się wskazania m.in., co do maksymalnej dopuszczalnej ilości osób mogących mieszkać w apartamencie, dopuszczalności przebywania w nim zwierząt oraz zakazu palenia tytoniu. Każdy z Gości zobowiązuje się do przestrzegania tych zaleceń, poszanowania mienia Właścicieli oraz przestrzegania ogólnie przyjętych zasad porządku publicznego. W przypadku przekroczenia deklarowanej w potwierdzeniu rezerwacji liczby osób korzystających z apartamentu od godz. 22: 00 do godz. 6: 00 (bez zgody i wiedzy właściciela), Apartamentów Waterline zastrzega sobie prawo do wezwania policji oraz skrócenia długości pobytu.
W przypadku przekroczenia ilości zamieszkujących osób, stwierdzenia dewastacji lub rażącego naruszania porządku publicznego Apartamenty Waterline ma prawo i obowiązek interweniować, aż do natychmiastowego zerwania umowy włącznie i zatrzymania pobranej kaucji.
Każdorazowo opuszczając apartament Gość powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor i radio oraz przedmioty gospodarstwa domowego, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, sprawdzić zamknięcie drzwi. W przypadku utraty klucza oraz pilota do bramy wyjazdowej Gość zostanie obciążony kosztami wymiany oraz zakupu nowego zamka i pilota. W przypadku kradzieży po zgubieniu klucza Apartamenty Waterline nie ponosi odpowiedzialności za wyrządzone szkody.
Jeżeli w trakcie pobytu Gościa dojdzie z jego winy do uszkodzenia lub zaginięcia części wyposażenia apartamentu, Apartamenty Waterline zobowiązane jest dochodzić od Gościa pokrycia strat.
Wcześniejszy, nieuzgodniony wyjazd Gościa bez przekazania apartamentu przy udziale przedstawiciela Apartamentów Waterline może spowodować roszczenia ze strony Apartamentów Waterline.
Gość ma możliwość zgłaszania przedstawicielom Apartamentów Waterline wszelkich spraw związanych z pobytem, w tym również ewentualnych szkód i awarii osobiście lub pod numerem telefonu przekazanym w dniu przyjazdu.
Jeżeli w czasie pobytu będą Państwo niezadowoleni, z jakości usług, lub z jakiegokolwiek innego powodu zależnego od Apartamentów Waterline prosimy natychmiast ten fakt zgłosić abyśmy mogli rozwiązać zaistniały problem.
Na terenie osiedla obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 - 6:00. W tym czasie osoby korzystające z usług mają obowiązek tak się zachowywać, by nie zakłócać spokoju innych Gości.
Apartamenty są w pełni wyposażone i przygotowane do dyspozycji Gości. Na Gościach apartamentu spoczywa obowiązek dbania o powierzone mienie. Spis wyposażenia jest integralną częścią regulaminu.
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób
W przypadku zgubienia lub zniszczenia karty dostępu do kompleksu rekreacyjnego Gość zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 20 zł za kartę.
W przypadku zgubienia kluczy do Apartamentu Gość zostanie obciążony opłatą dodatkową w wysokości 500 zł.
7. POUFNOŚĆ DANYCH OSOBOWYCH KLIENTA/GOŚCIA
dane osobowe Klienta/Gościa zostaną należycie zabezpieczone i wykorzystane przez Apartamenty Waterline wyłącznie dla potrzeb świadczenia usługi
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Apartamenty Waterline, a Gościem/Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Apartamenty Waterline.